Partager|

« What people say about true love, lasting for ever, and stuff… When I look at you, I know it’s true… » [Jonathan

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
MessageAuteur
MessageSujet: Re: « What people say about true love, lasting for ever, and stuff… When I look at you, I know it’s true… » [Jonathan Lun 13 Fév - 11:03

RP toujours d'actualité ? Smile

ULTIME DEESSE
C'EST MA VIE
| Messages |: 3578
| Points |: 3582
| Date d'inscription |: 06/11/2009
| Age |: 20
| Célébrité sur l'avatar |: Ashley Greene
UN PEU PLUS SUR MOI

Et si tu nous disais tout de toi ?
Groupe: Beta
Etudes: Arts - Cinéma
Relations:
Voir le profil de l'utilisateur http://www.great-academy.com
Revenir en haut Aller en bas
MessageSujet: Re: « What people say about true love, lasting for ever, and stuff… When I look at you, I know it’s true… » [Jonathan Lun 13 Fév - 14:48

normalement oui, faut attendre le retour d'amy (:

« If i should die before I wake It's cause you took my breath away losing you is like living in a world with no air. Im here alone didnt wanna to leave My heart won't move it's incomplete if there was a way that i can make you understan.But How Do you expect me To live alone with just me Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe »
My name is
LOUVETEAU SACRE
C'EST MA VIE
| Messages |: 1646
| Points |: 809
| Date d'inscription |: 20/08/2010
| Age |: 20
| Célébrité sur l'avatar |: Kellan Lutz
UN PEU PLUS SUR MOI

Et si tu nous disais tout de toi ?
Groupe: Delta
Etudes: Sport
Relations:
MessageSujet: Re: « What people say about true love, lasting for ever, and stuff… When I look at you, I know it’s true… » [Jonathan Lun 27 Fév - 15:09

Je suis là je suis là !
My name is
Invité
Invité
C'EST MA VIE
UN PEU PLUS SUR MOI

« What people say about true love, lasting for ever, and stuff… When I look at you, I know it’s true… » [Jonathan

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut